7876 8672 - Denne side er et produktkatalog og linker til shops med produkterne kontakt@privatsite.dk
Vælg en side

Mange outlets på nettet foreslår i øjeblikket flere leveringsformer. Den mest populære er nu om stunder at få leveret til et udleveringssted, hvor det er nemt for dig at hente varerne når der er mulighed for det. Metoden er nemlig ret så ligetil, samt ofte derudover den mest letkøbte form for fragt.

Du bør ydermere prøve at få pakken bragt til din bolig eller til adressen på dit arbejde. Metoden viser sig desværre en sjat mindre prisbillig, men på den anden side temmelig enkel. Den mest prisbevidste leveringstype kan ikke benægtes at være at du selv henter pakken, hvilket afhænger af at du opholder dig nær e-handlens lager.

Leveringsdygtigheden kan vise sig at være super væsentlig forudsat vi absolut skal bruge produktet straks, og herved er det forholdsvis fornuftigt at du gransker leveringstidspunktet for det respektive produkt.

Mange internet foretagender udlover muligheden for dag-til-dag levering på adskillige varenumre, men vær obs på at det antager at transaktionen gennemføres inden et nøjagtigt klokkeslæt, så at de kan nå at få dit nye produkt klargjort før lagermedarbejderne tager hjem.

Nogle få internet webshops lover portofri levering, men i reglen kræver det at du handler for en konkret sum. Som alternativ må man gribe den prisbilligste løsning til levering, der oftest – hvad end du bor tæt på Køge, Frederikshavn eller Billund – er at få fragtfirmaet til at køre din ordre til et udleveringssted.

De unge køber hos online forhandlere

Det er jo efterhånden temmelig let gængeligt for almindelige dødelige at sammenligne priser (via fx PriceRunner) i blandt diverse internet butikker i Danmark og derfor har langt de fleste internet forhandlere set sig nødsaget til at presse salgsværdien på deres produkter – til juniorer, og endvidere også til kvinder og mænd – helt i bund, og endda nogle gange garantere fragt uden beregning.

Til gengæld kan det trods alt vise sig lønnende at granske enkelte online shops efter rabatkoder inden du bestiller, således at man er garanteret at skaffe sig den mest attraktive pris.

Du skal ikke desto mindre være så påvagt, at hvis en butik udlover et produkt for en udsalgspris der kan ses som uforståeligt favorabel, kunne det undertiden være et symbol på en uærlig internet virksomhed. Kortkøb er heldigvis inkluderet i et regelsæt, der redder kunden imod fup online selskaber.

Vi slår generelt et slag for kortbetalinger eller mobilbetaling. Alternativt burde du drage fordel af en afdragsløsning fra for eksempel ViaBill, hvis du har i sinde at betale regningen i flere bidder.

Inden folk shopper hos en internet webshop burde de i virkeligheden granske webbutikkens handelsbetingelser, men det er uden tvivl et omfattende arbejde.

En nem løsning kunne derfor være at tjekke hvorvidt online shoppen er tilsluttet e-mærket, som almindeligvis er en erklæring om at internet selskabet respekterer de gældende danske regler, foruden at online virksomheden rutinemæssigt tilses af eksperter som er indført i retningslinjerne. Dette er en god mulighed for at blive hjulpet, hvis du skulle få problemstillinger som følge af din ordre.

Tilsvarende slår vi et slag for at man er hensynstagende til de vigtigste vedtægter der kan have betydning for bestillingen, til eksempel den returrettighed netbutikken tilsikrer. Derfor er det ligeledes essesentielt, at man stadig beholder ens e-mail kvittering, således man når som helst vil kunne bekræfte købet, uafhængig om du skal shoppe til en herre eller dame.

Trustpilot forærer dig en række nyttige muligheder

Trustpilot resulterer i en del hæderlige chancer for at eftersøge en hel del øvrige køberes synspunkter og derved støtter vi, at du gransker e-butikkens kritik før du færdiggør din shopping.

Facebook fører til tillige super tiltalende løsninger til at få et kig ind i internet forhandlerens kundetilfredshed. Foruden det er der en del online selskaber i Danmark hvor du kan sammensætte en kritik af deres køb, som desuden må benyttes til at få et indtryk af tidligere kunders oplevelser.